Translate

söndag 16 december 2018

Hur kan man tjäna pengar, när man sover? Av gästbloggare Anneli Hagström.

Det var en helt vanlig dag i april 2017. Plötsligt såg jag ett intressant inlägg på Facebook. Det var några väl valda ord, som min vän Marica hade delat. Det kändes väldigt bra samt lockade mig att ta kontakt.


Marica, Steve och Anneli. Framgångsrika, tack vare FutureNet.

Jag hade sett det inlägget förr. Hon beskrev då att hon fick betalt medan hon sov!!! Hur är detta ens möjligt, tänkte jag? Ja det lät nästan för bra för att vara sant?!

Jag blev måttligt road mellan varven,och lite arg och frustrerad, när jag inte riktigt förstod hur allting funkade. För jag kände på mig, att jag verkligen ville lära mig hur man tjänar pengar när man sover. Jag är envis. Tur är väl det? Det lönade sig verkligen! 


Marica hade lärt sig precis allting om Futurenet alldeles själv. Hon hade lärt sig själv först, för att sedan lära ut till alla i hennes eget team. E
n av de lyckliga var jag! Så himla tacksam!!!


Inte hade jag en susning om att detta erbjudande skulle vända mitt liv helt upp och ner, efter bara 1,5 år!!


Jag halkade in på ett bananskal!

Sagt och gjort: Jag köpte upp mig på såna där annonspaket (= adpacks). Jag började med två stycken. Men, sen insåg jag att det var löjligt lite. Jag ville se ett definitivt mycket snabbare resultat på ökningen av mina pengar. Så jag investerade i fler adpacks. 

Några till här & några där. Efter ca. 8 månader hade jag uppnått ca 300. Max är 1000, så jag hade en hel del kvar till målet! Adpacken kostade 50 $ st. Redan då, hade jag samlat in till en hyfsad hög med slantar.

Självklart, gick jag med i även andra delar av FutureNet. Friends Tree (Matrix) och Futuro coin.



Under resans gång hade jag också lyckats med att introducera denna möjlighet för mina vänner och bekanta. Vilket resulterade i mitt egna fina team! Wooow vilken möjlighet! 🙂

Detta trodde jag aldrig!!
Ja. jag hade ju faktiskt sagt, i ett mycket tidigt skede till min sponsor: Att nej, nej... Bygga team var absolut inte min grej!! Så fel man kan ha!

Det visade sig att det var precis det motsatta! Det jag trodde skulle vara svårt, var i själva verket väldans lätt. Och samtidigt enormt givande och roligt! 

Jag skrev på Facebook och pratade med mina vänner och bekanta. Vilket gav blandade reaktioner förstås. Mest positivt. Men, jag stötte även på skeptiska människor, rädda för ”det okända”.



Jag bokade in ett par informationsmöten med mina kompisar i Karlstad. Det var otroligt trevligt och givande! Försökte förklara hur FutureNet fungerade. 

Det var oftast genom möten mellan fyra ögon, som jag presenterade vår business!

Jag tog mig tid, att hjälpa en del personer med deras datorer. + att visa hur Facebook-grupper funkar och så klart FutureNet! 


Det är tufft att tjäna pengar!...not!

Medan vissa jag har rekryterat är helt självgående, så är andra lite mer frågande. Det är roligt att hjälpa människor att må bra, eftersom jag märkt att deras livsglädje spirar mer än någonsin. 

Med tanke på att en bra ekonomisk situation påverkar ditt liv i så stora drag, att det ger ordentligt positiva ”ringar på vattnet”!


Anneli "Smartpinglan" på andra plats i världen!!!

FutureNet hade ett event i Macau, i Kina i november 2017. Vi beslutade oss för att vi ville vara med live på plats.  Det var verkligen en helt fantastisk upplevelse! En lång flygtur, men så mycket att ta med sig i minnet! 


Anneli i Macau

På detta enorma event firades att FutureNets egna kryptovaluta Futuro Coin hade släppts ut på marknaden.


Från Macau-eventet

Så småningom hade jag märkt, att min nya inkomst räckte gott och väl för att kunna avsluta mitt så kallade ”vanliga arbete”.Så jag tog till slut mod till mig och sa upp min tjänst som personlig assistent i kommunen.

Jag kan nu leva ett helt fantastiskt liv. Jag kan göra ljuvliga resor, träffa barn o barnbarn, när jag vill. Underbart!

Det är med stor glädje och tacksamhet, som jag nu även hjälper mitt team att bygga upp sina egna team. I skrivande stund består mitt team av 67 direkt inskrivna av mig, och totala antalet är 373 personer!! 🙏😃

Idag står vi också inför att FutureNet ska uppgradera alla sina webbsidor snart (Jan-19).

Det kommer bli ett mycket spännande år här framöver!

Jag älskar verkligen min online business!



Kontakta Berra-gubben, så får du veta lite mer!

Ha det underbart!
/Anneli

-----------------

Stort tack Anneli! Det är ett rent nöje, att med god förtjänst vara med i ditt team! Kontakta mig gärna om du har frågor om FutureNet!

berrarz@yahoo.seberrarz@yahoo.se






Mer om FutureNet         


Ha det goast!

/Berra



1 kommentar: